27 Kasım 2012 Salı

Oyle iste

Arkadaslarimin arasina karisali,mutlu gibi davranmaya devam edeli, hayatimda bi eksiklik yokmus gibi davranali asil beni sarsan hayatimdan tamamen cikali ne kadar oldu hic bilmiyorum. Sanki bir sabah uyandim ve sen yanimdasin. Aslinda eskisinden cok daha uzaksin. Uyandigimda senin beni izleyen gozlerini gormeyi ozledim. Kokumu icine cekisini,hayatimi duzene sokabilcek tum rollere severek girmeni ozledim sevgilim. Yoklugunu hissetmek bile deli olmam icin yeterli. Seni bukadar sevdigimi ben bile dusunemezdim. Ne senden oncesi ne senden sonrasi hicbirsey umrumda degil. Simdi gelsen sadece naber desen gecicek hersey,kosup atlicam cunku boynuna. Okadar siki sarilcam ki . Sana karsi yaptigim tum hatalarin karsinda cektigim her aciyi kemiklerinden cikarticam. Hickimse istemezdi bukadar aci cekmeyi, kimse hak etmiyor bukadar ozlemi! Sen geldiginde olusan tum telaslar yok artik hersey yikik dokuk. Dikkattim bile senin ismin icindeki harflerden birini duyana kadar sonrasinda kopariyorum dunyayla iletisimimi. Senden her kopmaya calistikca engel olamadigim iradem her seferinde beni sana daha sert ceviriyor. Her defasinda agir hatirlatiyor yoklugunu. Artik dayanicak gucum kalmadi. Hani ben aska inanmayanlardandim ya, yalanmis meger. Gercekten yasanmasi gerekiyormus. Gittigimiz her kafe,yedigimiz her yemek hatta en cok sevdigimiz tatlarimiz bile cok tadsiz,sensiz cok anlamsiz.. Artik mutluymus gibi davranmak degil gercekten mutlu olmak istiyorum. Cok gec olmadan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder