10 Kasım 2012 Cumartesi

Güven Eksikliğimiz

Az önce başıma öyle bir olay geldi ki  hemen yazmak istedim.Kendimden nasıl utandığımı,ne hale geldiğimizi..
 Her blog yazdığımda okunsun diye sosyal medyaya yaydığım linkimi herzaman olduğu gibi yine yayınlamıştım,online olduğum yerlerden . Birkaç dakika geçmeden iyi ve kötü içerikli mesajlar almaya başladım.Hepsine teşşekür ettim ki arasından birisi hiç tanımadığım , gerçekte kim olduğunu bilmediğim birisi güzel mesajından sonra ,benim blogumu benim fotoğraflarımla tasarlamak istediğini söyledi.Sadece istemekle kalmamış bir yazımı ve bir fotoğrafımı uğraşmış ,vakit ayırmış , yapmış ve bana mesaj olarak geri atmış.Ve gayet güzel olmuştu , ellerine sağlık.Çok samimi olduğumuz arkadaşlarımız blogumuzu okumaya bile üşenirken alışık olmadığım birşekilde hiç tanımadığım bir insan sadece bana yardımcı olabilmek için okadar uğraşmayı göze almış. Valla helal diyorum .Peki ben ne yaptım biliyormusunuz ? Onun okadar uğraşmasına karşı güvenmediğim için sadece vermem gereken bir sifreyi vermedim.Blog şifresi bu yani versem ne olcak sanki.Bu sadece küçücük bir örnek demek istediğim insanlara güvenimiz okadar azalmışkı yardımı bile kabul etmez bir hale gelmişsiz.Beni utandıranda bu zaten .Nasıl oldu bu duruma geldik. İnsanlar bukadar nasıl birbirlerinin güvenini kırdı bilmiyorum .Ben kendi adıma çok utandım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder