18 Kasım 2012 Pazar

Canım Öyle İstedi !

İnsanlar kendilerini gereksiz yere,saçma sapan incir çekirdeğini doldurmayan nedenlerle üzebiliyor. Her insan için istisnasız kuraldır. Bazen; sac rengine , bazen tırnak uzunluğuna , bazen kendi varoluşumuza bile takılabiliyoruz. Böyle zamanları son zamanlarda çok fazla yaşar oldum üstelik kendim dışında herkese; arkadaşlarıma,yoldan geçen insanlara hesap verme, kendimi herkese karşı sorumluluğum varmış gibi davranmaya ittim. Bunun nedenini bilmiyorum. Canıma tak etmesi tabiki de beklenen bur sonuçtu birgün kendi kendime sinirlenip , yeni hayat felsefemi buldum ! Bunun bana çok iyi geleceğinden emindim ki zaten çok fazla iyi geldi önüme gelen herkese bunu uygulamaya başladım. Bir sure sonra kimseyi takmayan, hiç kimse için üzülmeyen, kendisi dışında kimseye değer vermeyen insan oldum ama biliyordum ki felsefem dünyada ki en iyi felsefeydi sadece dozunda kullanamamıştım. Herşeyi en başa alıp felsefemi baştan uygulamaya karar verdim. Felsefemin adi tabiki de 'Ezgi Felsefesi' di. Eminim daha önce bulan vardır ama ben kendi adımı verince egom yukseliyor. Neyse felsefem özetle; yaptığım herşeyi, iyi kötü,neden diye soran olursa canım öyle istedi demek ! Mesela ; hocamızın verdiği ödevi yapmadım diyelim neden yapmadın diye sorduğunda saçma salak yalanlar yerine canım öyle istedi derim . Bu şekilde kimsenin güvenini kırmam saçma sapan yalanlara ihtiyacım olmaz. Birisini facebookumdan sildim diyelim neden diye sorarsa cevabım; canım öyle istedi. Ay sonu kredi kartımın faturası her zamankinden çok geldiğinde neden diye soran babama cevabımda aynıdır. Canım istedi yaptim, canım istedi gittim, canım istedi sildim saçma sapan yalanlara ihtiyacımız yok. Yalan söyleyince küçüldüğümüzün farkına varalım. Kimse bizden daha fazla değerli değil onlar için , onlar üzülmesinler diye bahane bulup, beynimi yoramam tek cevabım var herkes CANIM ÖYLE İSTEDİ!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder