15 Kasım 2012 Perşembe

Chuck & Blair ~


Aah aah bu sira cok fazla ikili iliskilere taktim ama napiyim sizde benim gibi Gossip Girl u bastan izlemeye kalksaniz ve en bastan Chuck ve Blair askina tanidik olsaniz eminim sizinde iciniz gider. Sizde boyle mukemmel heycanli, araniza yildirimlar cakan , birbirinizi bukadar isterken uzak dursaniz tabi ki sizinde iciniz gider tabiki de sizde ask diye aglarsiniz. Alismislik herseyden beter uzun bir iliskiniz varsa eger o bittikten sonraki ferahlama hissi bir sure sonra , eksikligini hissettiginiz sevgi arayisina doner ama paniklemeyin hepsi gecici. Sadece Gossip Girl un ikinci sezonunun bitisindeki o mukemmel ask dolu sahneye kadar . İnsan istemez mi onu herseyden koruyan, guclu , yakisikli ve sadece onu mutlu etmek icin Paris 'ten sevdigi kurabiyeleri alan yada Almanya'dan en sevdigi coraplari alan birini. Hadi kizlar hepimiz biliyoruz ki ayila bayila isteriz hemde nasil isteriz Paris olmasin İstanbul'da,i herhangi bi avm den olsun yine isteriz cokta mutlu oluruz. Ama bizimde sevdigimiz insandan gelicek bu , bizi sevenden degil . İllaki bi taraf cok sevicekse o taraf ben olmaliyim. Erkek bir adim geride hep ama sevgisinden emin oldugumuz sekilde tabi. Oof Chuck yok mu senin turk versiyonun ? Ergen oldum iyice  













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder