11 Kasım 2012 Pazar

Umutsuz Vaka

Bazi zamanlar vardir insanin inisli cikisli hayatinda. En cok yalniz kaldigi zamanlardir bunlar aslinda. İnsanlar zaten en cok boyle zamanlarda yanlislar yapar . Benim gibi duygusal insanlar icin bu zamanlar cok tehlikelidir. Ne yapmak istedigini bilemezsin. Hersey ,herkes sacma gelir. En ufak bir olaydan etkilenirsin hic olmadik birisine asik olursun,uzulmek istersin. İcinden saatlerce aglamak, hatalar yapmak sonra essek gibi pisman olmak istersin. Yaptigin hatalarin geri donusu olsun olmasin umrunda olmaz naparsin hayat bu surukler herkesi.. Kendi tercihlerimi dogru veremedigim zamanlardayim. Yarin vizem var icimden calismak gelmiyor , yine yanlis insanlar icin uzuluyorum . İcip icip sabaha kadar aglamak istiyorum iyice model grubuna bagladim ama tam anlamiyla bu moddayim dagitmak istiyorum. Gece boyunca yaptigim seyleri sabah uyandigimda hatirlamamak istiyorum  . Bence bu ruh halimin iki nedeni var; bir sevgilisizlik iki kotu hava sartlari. Hep bi kasvet hep bi uzuntu havasi . Hava soguk yani icimiz nasil isinsin ?İnsanin enerjisini aliyor tam anlamiyla. Neyse sizinde icinizi kuruttum en iyisi ben papatya cayimi icip uyuyim . Yarin yeni bir gun umarim herkese guzel sans getirir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder