4 Kasım 2012 Pazar

Allah İstedi

Hi everybody size bu hafta başıma gelen bir olayı anlatıcam ,bence bunu okuduktan sonra gerçekten sizde Allah öyle istemiş diyeceksiniz..
  Düşünün ki sizin işinize yarayan bir insan var ve siz onunla konuşmak zorundasınız yalnız o kişi size okadar uzak geliyorki zannedersiniz ki ünlü bir insan ..
 Neyse ben  ona ulaşabilmek için bütün sosyal medyayı birbirine katarken her yerden ekleyip bir türlü ulaşamazken ve tüm umutlarım bitmek üzereydi artık ulaşamayacağıma emindim ne bir e mail , ne bir isim hiçbirşey yoktu . Artık farklı isimlere bakmaya araştırmaya başlamıştım ama herzaman ulaşmak istediğim oydu ,o olursa iyi olcaktı  ! Ama o yoktu  ! Bir gece bu düşüncelerle uyudum aptala malüm olurmuş rüyamda o gizemli insanla kahve içiyordum ama   tabiki  bu bir rüyaydı ve doğal olarak biticekti ,uyanıcaktım ki zaten  uyandım . Telefonuma bbm, whatsapptan mesajlar ,twitter ve facebooktan notificationlar vardı uyanır uyanmaz baktığım telefonuma ogün bakasım gelmemişti değişik ruh hali içindeydim herhalde .  Saatler sonra baktığım telefonumda o bir umutla aradığım, ulaşmaya çalıştığım kişinin bana mesaj attğını gördüm işte böyle bi mutluluk yoktu ! Ve ben değil Allah istemiş ve onu bana ulaştırmıştı ..

2 yorum:

  1. yapılması gereken şeyleri yapıp geri çekilmek sırtını koltuğa yaslıyıp izlemek gerekiyor ancak sakinleşince her şey yoluna giriyor ve istediğin oluyo...

    Bu yazını sevdim...

    Takibimdesin ;)

    YanıtlaSil
  2. Tesekur ederim yorumun icin , diger yazilarimida okumani tavsiye ediyorum:D

    YanıtlaSil