20 Kasım 2012 Salı

Kendi Düşen Ağlamaz

Selam ben hayatının en önemli atağını yapmış mükemmel kız.Mükemmelim çünkü artık gereksiz insanlarla ilgili ne arkalarından ne de yüzlerine konuşmuyorum.Hiçbir şekilde muhattap bile almıyorum(bu yazım son!).Böyle dediğime bakmayın ama zamanında dört yılımı harcadığım ama bir boka yaramayan insana en kıymetli zamanını ayırmış bir insanım.Köpek gibi peşimden koşan, düzgün insan rolünü çok iyi yapan, tek ayak üstünde kırk yalan söyleyen bir insana dört yılını ayırınca ayrılıktan sonra kendime çeki düzen vermeye karar verdim. Sadece bunlar değil tabi kesinlikle ön yargılı davranmıyorum. Yalanı bukadar ustalıkla söyleyen insanı ayakta alkışlarım.İnsan düşünüyor madem bukadar yalan söyleme meraklısıyla niye okadar sene peşinden koşarsın yada her ayrıldığında yalanına yalan katarsın güya edilen ama hiçbir seferinde ölümle sonuçlanmayan intiharlardan bahsetmiyorum yada ara verdiğin zaman eski sevgilisine dönen ama o eski sevgilisininde benim kuzenimin yakın arkadaşı olduğundan ve bana haber gelme ihtimalinden hiç bahsetmiyorum.Tabikide benimde hatalarım vardı.Her erkeği ADAM sanmam gibi.Ayrılır ayrılmaz, '' o benim arkadaşım yaae'' dediği i,nsanla çıkan ve midesizlikleri boyumu aşan ilişkilerinin tek amacı twitterdan bana nispet yapmak olduğuda bir gerçek. Hadi hepsini sindirelim gelelim en sona büyük ''sanal'' aşk yaşadığı ilişkisinden ayrılınca bana hala götüm götüm mesajlar atmasi,aramas, benim tweetlerimi ve bloglarımı ezbere bilen birisini tanıdıktan sonra bence sizde çok fazla muhattap olmak istemeyecek ve telefon numaranızı değiştirceksiniz.Hatalarını kabul etme büyüklüğü gösterse belki bir nebze insan yerine konulabilir ama hala başını nasıl dik tutupta ben iyi bir insanım diyebiliyor merak ediyorum. İnsan isterki yıllarını verdiği, iyi yada kötü birçok şeyi paylaştığı insan düzgün olsun ama kısmet tabi.Kısmet demişken bu duruma çok iyi uyan bir şarkı biliyorum ben eğer bu hikayeyi partlara ayırırsak; 1.Zaman Dilimi:Sindiremiyorum bu ihaneti içimde bi nefret 2.Zaman Dilimi:Hazmedemiyorum yok oluşları kaçıyor korkak 3.Zaman Dilimi:Yoksayamıyorum bu CEHALETİ yok öyle susmak unutup acımı alıcam öcümü asıl ozaman görecek gücümü onunda yerini biri dolduracak kadere inanırım olacak olacak son yazdığım kısım tabikide geçerli değil.Allah kimseyi bir insanın canını yakmak istemeyecek kadar değersizleştirmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder