4 Kasım 2012 Pazar

Önce Öp Sonra Öldür Beni ~

Hayatımıza doğduğumuzdan beri birçok insan girer çıkar ve biz kızlar hepsine değer veririz. Napalım biz böyleyiz severiz sevmeyide , sevilmeyide.. Ama tabikide her sevdiğimiz bir değildir . Kimisinin gülüşünü,kimisinin kokusunu,kimisinin zekasını severiz ama buluruz sevicek birşey. Elbette herzaman sevemeyiz gerçek insanı ne kadar acı olsada deneme-yanılma öğretir bize gerçekleri .Ama eğer kendi zaaflarımız bir insanda toplandıysa işte ozaman boku yemiş bulunuruz ,deneriz ,yanılırız fakat vazgeçmeyiz . İstediğimiz herşey ondandır,eksikleri vardır biliriz ama eğer  o eksiklerine rağmen mükemmeldir gözümüzde işte ozaman aşık olamamız an meselesidir...

  Onunla herşey güzeldir ; sırf o ilgileniyor diye saygı duyup gezdiğin saçma sapan fotoğrafçılar, onun heyecanla anlattığı ama senin hiçbirşey anlamadığın sinemaya ait gelişmeler ,  hatta bazen nefes bile alamayacak kadar çok sıkıldığın ama o istiyor diye izlediğin belgeseller bile onunla güzeldir. Yanında olmayı seversin ya bazılarının işte bendeki böyle aslında .Gerek yok onunla uzun uzun konuşmaya huzur verir ya bazılarının varlığını bilmek buda öyle işte. Azla yetinmeyi öğrenirsin belkide alıştırmıştır beni aza, tanıştığımızdan beri biz olamamakla öğrendim  ben mesela. Sanırım buydu beni ona bağlayan belkide beni kaybetmekten hiç korkmayışıydı bilmiyorum .Bencildi aslında dünya onun etrafında dönerdi ama kimin itirazı vardı ki buydu zaten onu dahada ulaşılmaz kılan gözümde. Dengesizliğini sevdiğimdi. Çok kavga ederdik hala ederiz ama kavga anında aniden susar sakinleşene kadar konuşmayız, sakinleşince hiçbirşey olmamış gibi davranırız aslında ikimizde cümlesi cümlesine hatırlarız herşeyi. Yıllar öncesini bile .. Bazen okadar sinirleriniz ki birbirmize olmayacak herşeyi yaparız .Canım okadar yanarki ona karşı hiçbir sorumluluğum olmadı halde yanlış yapmaktan korkarım.Okadar titrerim üstüne ama belli etmem, korkarım canımın yanmasından.. Ama eğer canımı birisi yakacaksa o yaksın isterim işte aslında böyle deli severim ben onu. Hani ölüceksem bile ,o öldürsün ama öldürmeden önce öpsün isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder