29 Ekim 2012 Pazartesi

Gerçek Siktiri Hak Edenler

En son yazdığım blogla hızımı alamadım Siktir Et gibi bir kitap yazamasamda bununla ilgili bir blog daha yazmak istedim. Bana göre gerçek siktir edilişler bunlar..
  Bencede siktir et önemli bir cümle, bazen bazı yerlerde kullandığımızda bizi mutlu eder. Ve kullanmamızı şiddetle önerdiğim bi tabir. Çünkü biz bu hayatta tekiz bir tane tek benden var ve herkesten en kıymetli olan benim. Bizim içimize yerleşmiş bir benlik duygusu var ama bu bencillikle aynı değil ilk olarak bencillik ve egodan uzaklaşmamız için siktir et dememiz gerek . Çünkü ben bu hayatta teksem benim karşımdakide bu hayatta tek ve eğer ben üzülmiceksem onunda üzülmeye hakkı yok.Bunu idrak edersek eğer bencillikten ve egomuzdan uzaklaşmış oluruz. Uzaklaşırsak eğer gerçekten siktir et demeye hakkımız olur. Mesela ben bir işte çalışıyor olsam ve işimden memnun değilsem siktir et demeye hakkım var ama bununda ölçüleri var siktir et der demez işi bırakmak olmaz yerime birisinin gelmesini beklemeyelim ki gidebileyim. Çünkü karşımdakinin bana ihtıyacı var. Yada benim yakın bir arkadaşım var ve bana ters gelen davranışları var ilk başta ona bunu açıklamaya çalıştıktan sonra eğer düzelmiyorsa siktir et derim.Bazı zamanlar olur emrivaki yapar karşındaki mecbur evet demek zorunda kalırım. İşte bu durumda siktir et derim izin vermem.
 Yada okulda yürüyüyorumdur beni çekemeyen kızlar arkamdan konuşuyordur napsın zavallıcıklar başka düşünecek birşeyleri olmayacak kadar boşlar ,direkt siktir et derim :) benim hakkımda konuşmaları benim canımı sıkamaz sadece egomu yükseltir. Yada sınıfta beni sevmeyen arkadaşlarım mı var siktir ederim hiç umrumda olmaz kimse kimseyi sevmek zorunda değildir çünkü bende zaten onları sevmiyorumdur ondan beni sevmemişlerdir. Geçmişten pişmanlık duyuyorsam eğer en kesin burda kullanırım siktir eti çünkü  geçmişi düşündürmek geçmişi değiştirmez sadece benim canımı sıkar önemli olan geçmişten ders alıp gelecekte siktir et diyecek birşeylerimin olmamasıdır. Siktir et demek iyi hissettirir ama önemli olan dozunda kullanmaktır.Siktir et demek beni bi mücadeleden alıkoymaz sadece hedeflediğim şeylere daha az stresli bir şekilde ulaşmamı sağlar. Çünkü eğer çevremde boş konuşan , motivemi kıran aynı zamanda hayatımda hiçbir yeri olmayan insanların fikrilerine önem verirsem kendi yolumu çizip başarılı bir kariyerim yada hayatım olamaz. Bu yüzden alakasız olaylara ve kişilere siktir et dersem mutlu olurum.
 Bunlara blogumda yer vermek istedim bence bunlar beni mutlu etmeye fazlasıyla yeten şeyler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder