27 Ekim 2012 Cumartesi

Alışılmadık Huzur

Selaaam arkadaşlar bugün çok tuhaf bigün; aslında bayram ama bayrammış gibi değil  aynı zamanda bugün cumartesi ama pazar hissi  veriyor bana. Bende bence bu kimsesiz bayramı ve  sakin cumartesini çok güzel değerlendiriyorum. Belki banane diceksiniz ama ben yinede nasıl değerlendirdiğimi söyliceeem . Bugun bayram vazgeçilmezi olarak sabaha uyanır uyanmaz ailecek mükemmel bi kahvaltıdan sonra ev temizliğine koyuldum( ne kadar iyi değerlendirmişim demi ? ) Odamdaki ; modası geçmiş,eskimiş bütün kıyafetlerimi çıkardım.Hepsi birbirine girmiş kalın kolyelerimi ,teki kaybolmuş küpelerimi clipsleri kaybolmuş olanları tek tek bakarak buldum ve yapılması gereken herşeyi yaptım :) Ve bunları yaptıktan sonra inanılmaz rahatladım, fazlalıklarımdan uzun süredir yapmam gereken ama yapmayı işleri ertelediğim için içime sinen kasvet bir anda kalktı. Temizlikten sonra bitanecik annemle kahve molası verdikten sonra okumam gereken kitabımı okudum uzun uzun düşündükten sonra bloguma yazıcak ciddi bi yazı bulamadım ki oturmamış bi blog zaten benimki. Bende bugünün bende yarattığı rahatlık ve fazlalıklarımdan kurtulmanın verdiği rehavetle papatya çayımı içerken ve arka fonda Amy Vinehouse çalarken bu blogu  yazmaya karar verdim. Bence en kendiğim olduğum zaman bu zaman bağdaş kurup kucağımda laptopumla bunları yazmak , sonuçta burdaki amacımız içimizden geçenleri yazmak değilmi? Evet aynen boyle bende gerekenlerı yapıyorum bugün. İçimde alışık olmadığım bi huzur var ve ben bunları dile getirmeye bayılıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder