29 Ekim 2012 Pazartesi

Adı S*ktir Etmiş

İnsanın kendi geliştirebilmesi için birçok yol var bunlardan bazıları ; gezip-görmek , bazıları eğitici programlar izleyip , seminerlere katılmaktır. Bunların yanında birçok insan kitap okumayı da kendisini geliştirmek olarak görür. Bende kısmen bu fikre katılıyorum.
 Yalnız son zamanlarda okuduğum iki kitap beni hiçbir şekilde geliştirmedi.Yada geliştirdiki şuan bunları yazabiliyorum n
neyse mesela Zar Adam bu kitabı okuduğum zaman insanların bencilliklerini hayata bakış açılarının sadece kendi istekleri olduğunu fakat bunu bukadar açık göstermeye korktukları için  kendi seçeneklerini önüne koyup aptal bir zarla karar vermesinden oluşan bir kitap. Kitabı okurken resmen acı çektim çünkü bitiricem diye hırslandığım kitabın içi bomboştu. Zar Adamın kapağını açtıktan sonra onu bitiremeden 6 kitap bitirmiştim yaklaşık bir yıl boyunca açtım kapadım en son yazın artık acı çeke çeke bitirdim içi tamamen boş olan kitabi. Ve bana zaman kaybından başka birşey değildi.
 ikinci olarak S*ktir Et diye bir kitap okudum güya kişisel gelişim kitabı ama bana ve kişiliğime hiçbir katkıda bulunamadı.Kitabın adında belli olduğu gibi herşeye siktir et diyor annene,babana,sevgiline kardeşine,hayellerine,amaçlarına aklınıza gelebilcek herşeye siktir edersen mutlu olabiliceğimiz söylemek istiyor ama bence bazen kötülüklere can sıkıcı olaylara ve  hayatın zorluklarına katlanmazsak hiçbirşey öğrenemeyiz. Hayatta hiçbir yerimiz ve saygınlığımız olmaz. Bi düşünsenize hayattaki herşeye siktir et dediğimizi ilk başta ne kadar rahatlatıcı ama bir süre sonra herhangi birşey için bile üzülemiyosunuz. Üzülmek bizim içimizde olan bi duygu biz üzülmeyi bıraktığımızda hiçbirşey için  sevinemeyiz mutlu olmayı unutmuş oluruz çünkü üzüntüler mutlu günlerimizi ün kıymetini bildirir bize. Bence bizi gereksiz üzen olaylara ve insanlara siktir et dememiz yeterli. Bizim için önemli insanlara siktir et dersek bizdeki önemi kalır mı ?
yada bizim önemsediğimiz birşeye siktir et diyebiliyosak bu biizm için ne kadar önemli olur ? Bu kitaba ilham verici bir kitap denmiş bence bu Ferrarisini Satan Bilge değil ki ilham versin verse verse en fazla kitabı okuduktan sonran neye siktir et diyorsa onu önemseyeme başlarız. Zaten dinini bile siktir eden bir kitap ne kadar kaale alınır ki..
 Yani demem oki her kitabı okuyalım ama içinde bize yararı olan ve boş zaman kaybından  kurtarıcak kitapları önemseyelim.Sevgilimizin bu kitabı okuyup en ufak bi kavgamızda siktir et demesini istemeyiz dimi ? Bencede istemeyiz hayatta bizim için önemli şeylere denmez böyle şeyler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder